marți, 10 aprilie 2012

FAC SUBTITRARE FILM IN ROMANA !!!



Subtitrare in romana cu plata
                                                 


La solicitarea vizitatorilor fac subtitrari la orice film dorit incepand de la versiuni de DVDRIP, deci nu solicitati versiuni de subtitrare in romana pentru CAM, TSC etc.

Subtitrarea solicitata se face contra cost !!! Daca nu aveti timp, chef sa asteptati sa apara subtitrarea filmului dorit pe site-urile de profil pentru subtirari puteti sa apelati cu incredere :).

C.V Traducator

Am efectuat subtitrari pentru site-ul www.feel-free.ro in perioada 2009 si 2010.

Genul preferat de traducere - Hindi
Nume Traducator - imoralul
                            - feel free team

Filme Traduse:

1. Aladin 2009 - subtitrare Premiera
2. Wanted 2009 - subtitrare Premiera (colaboratori: traducatorii - nicolas si americanu')
3. De Dana Dan 2009 - subtitrare Premiera (colaboratori: traducatorii - nicolas si americanu')
4. Paa 2009 - subtitrare Premiera
5. Albela 2001 - subtitrare Premiera (colaboratori: traducatorii - adyc si Stein)
6. The Holiday 2006 - subtitrare 

Durata traducerii: 1 CD - intre 4 si 5 zile lucratoare
                           2 CD-uri intre 8 si 9 zile lucratoare

Modalitatile de plata:  PayPal - aici (50% avans)
                                 Transfer bancar (50% avans)
                                 Intalnire doar pentru cei din Bucuresti (suma integrala)

Tariful se stabileste in functie de numar CD film durata cand se doreste subtitrarea finalizata cu diacritice sau fara etc

Fac subtitrari pentru firme:  filmulete de prezentare, montaje de imagini din mai multe filme sau poze.


Accept si colaborare cu site-urile de profil: filme online, filme online cu subtitrare, etc (in functie de beneficiile oferite).

P.S Nu se transfera niciun leu pana nu se discuta inainte referitor la onorariu, daca se poate sau nu traduce etc.

Puteti sa-mi scrieti pe adresa de blog comentariu la postare sau pe adresa de email: ave.anima@yahoo.com si va contactez in cel mai scurt timp.
                               




25 de comentarii:

  1. vreau subtitrare la filmul calaretul fara cap 1972. tel.0257 319702

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gasit filmul Titlul original Curse of the Headless Horseman - fimarile au avut loc in 1972 dar data de vizionare este 1974 asa apare si pe IMDB.

    Link: http://www.imdb.com/title/tt0068438/

    RăspundețiȘtergere
  3. va multumesc mult. eu mm filmul varianta rusa cu oleg vidov in rolul principal si va rog foarte mult daca puteti sa ma ajutati cu subt. rom. sau de unde sa obtin contra cost filmul pe dvd subtitrat ro .inca odata va multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi cer scuze pt.ca nu am fost la tewlefon cand m-ati apelat. daca puteti sunati acum sau maine laora 10.00.va multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu este nicio problema urmeaza sa va contactez.

    RăspundețiȘtergere
  6. DOMNUL NARCIS. Varianta Vsadnik bez golovy dvdrip xvid are marimea 1.25gb si mai este varianta avi 699mb.Scrie-ti pe google DESCARC VSADNIK BEZ GOLOVY DVDRIP 1972 .Cand se deschide pagina il gasiti pe WWW PICKTORRENT.COM.Este fisier dvdrip de 1,25gb.Aceasta varianta o mai gasiti si pe BITSNOOP.COM cu marimea de 1,25 si1,4gb,dar de pe picktorrent varianta 1,25gb se descarca cel mai rapid.NOAPTE BUNA.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna seara domnu Narcis.Filmul DAS VERMACHTNIS DES INKA-TESTAMENTUL INCASULUI-1965. Regia GEORG MARISCHKA, ACTORI FERNANDO REY, FRANCISCO RABAL. TRADUCERE DIN LIMBA GERMANA. Va doresc noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da o sa ma uit sa caut filmul si o sa va contactez cand am un raspuns pentru el, o seara buna si dumneavoastra.

    RăspundețiȘtergere
  9. d-l narcis nu te mai caca pe tine ca esti mare traducator ca pina acum nu s-a finalizat nimic vad!?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma gandeam sa nu-ti public comentul asta maroniu :). Dar pentru ca m-ai distrat o sa-ti si raspund. Subtitrarile le fac in timpul meu liber, am serviciu, familie o casa de renovat etc. Clientul solicita traducerea filmelor din Rusa, eu momentan nu am invatat rusa, sarba, croata. etc
    Ca sa te citez daca imi permiti nu m-am "cacat" pe mine cu nimic. Mai sus sunt link-uri de la filmele traduse vezi cate descarcari au si pe urma sa-mi pui coment.
    Daca tu te pricepi sa traduci din rusa te invit sa colaboram, daca nu shut the fuck up.

    Te mai astept pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  11. caut de mult pe cineva care sa mi faca subtitrari..as dorii sa stiu pretul...nu ma intereseaza in cat timp se termina de tradus la
    http://thepiratebay.se/torrent/4646899/The_Nazi_War_Machine_of_WWII_Disc_2_5_The_Luftwaffe
    de asemenea..ar mai fii o tona de tradus...da ti mi un mail cu oferta dvs pe skullacademy@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna ziua,
    O sa ma uit sa vad despre ce film este vorba, nu exista un pret standard este in functie de cd-uri,diacritice sau nu etc.
    Asta o sa va spun pe messenger.

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna ziua, nu vreau sa iti fur clientii dar daca este permis sa-mi fac reclama pe blogul tau as putea si eu sa traduc filme doar din limba engleza in orice format, chiar sa le suprapun direct pe imagine etc. Durata este in medie la fel 4-5 zile dar pretul,alte detalii si datele de contact le pun doar dupa ce imi confirmi ca imi permiti.Eventual putem si colabora Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare,

      Poti sa adaugi datele de contact nu este nicio problema,le public de preferabil sa treci adresa de email sa nu ai probleme cu telefonul :).

      Colaboram, acum am apartamentul de renovat si nu am timp sa onorez comenzile, vorbim de luna viitoare.

      Ștergere
  14. Ok, deci revenind la anuntul despre subtitrari:
    -pot face subtitrari deocamdata doar din limba engleza dupa sonor pentru orice fel de film.
    -durata medie de treducere pentru un film 4-5 zile, posibil 1-2 zile + sau -.
    -posibilitatea ca subtitrarile sa fie in orice dimensiune, culoare, format chiar si puse direct pe imagine.
    -posibilitatea de a subtitra din orice format de film.
    -preturile variaza in functie de dimensiunea filmului, dialect, accent, calitatea sunetului, diacritice.(documentarele si TV-show-urile sunt ceva mai scumpe datorita volumului de munca mai mare).
    Email/messenger: edy_smf@hotmail.com
    telefon: 0722 313753

    RăspundețiȘtergere
  15. SUBTITRARE VSADNIK BEZ GOLOVY 1972

    RăspundețiȘtergere
  16. @Buna ziua, nu pot sa fac subtitrarea la acest film nu este in engleza. Timp de 2 luni nu mai execut nicio comanda pentru ca am una deja preluata pentru un serial de 2 sezoane cu 14 episoade. Va rog sa incercati si la colegul care a lasat mesajul mai sus sa vedeti daca poate el sa va traduca.

    Sa aveti o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut, da-mi un e-mail la edy_smf@hotmail.com cu un link de unde as putea sa iau filmul "VSADNIK BEZ GOLOVY 1972" exact cum il ai tu si o sa incerc sa ti-l fac, nu promit insa ca o sa si reusesc dat fiind ca nu inteleg rusa si o sa ma rog de cineva care stie destul de bine sa stea langa mine sa imi dicteze fiecare dialog cand are timp...
    Imi trebuie filmul exact cum il ai sau cum il vrei sa stiu exact framerate-ul, formatul imaginii si rezolutia pentru a putea sincroniza si aranja subtitrarea corect. Restul de detalii le discutam pe mail.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna pot sa va traduc pe rusa pentru colaborare si detalii va rog un e-mail la snejanabejan@yahoo.com

      Ștergere
    2. buna seara . Filmul vsadnik bez golovy se poate lua de pe www picktorrent.com este varianta 1,25 gb. Daca puteti face subtitrare in romana va rog sa ma contactati dupa ora 19la tel . 0257319702. Noapte buna.

      Ștergere
    3. www picktorrent.com varianta 1,25 gb.CONTACT; 0257319702 DUPA ORA 19.nOAPTE BUNA.

      Ștergere
  18. @Edy: ti-am dat toate datele de contact si pentru traducere. Succes

    P.S daca mai vrea cineva subtitrare cu plata sa lase mesaj aici si o sa-l contactez pe email in cel mai scurt timp in functie de marimea comenzii. Dupa serialul de 14 episoade mai am deja doua comenzi de efectuat.
    Dar este bine sa ma contactati inainte sa vorbim sa nu ma asteptati degeaba.

    Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  19. Primesc din nou comenzi... Va urez o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  20. As vrea sa-mi subtitrati si mie cateva filme care le am si pe care tin ff mult sa le vizionez cu subtitrare in limba romana . va multumesc nr meu de telefon este ; 0764127126 Andy

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...